Selasa, 22 Julai 2014

LoVe iS pAiN???Ur choice

Assalamualaikum....syukur Alhamdulillah Ya Allah jasad ini masih bernyawa...masih bisa mnghirup udara mu...masih ku dpt lihat ciptaan mu tuhan...<3


     Ku sangka panas berpanjangan rupanya gerimis mngudang...haha macam lagu jaaa....tapi itu la yang terjadi dalam perhubungan ini...setelah lama hati ini tidak luka parah kini berdarah kembali...

     Cinta itu satu anugerah terindah...tipu la jika setiap insan menafikan jika tidak pernah merasai cinta tapi dalam indahnya cinta masih ada tagisan yang bakal menanti...jika berani bercinta pasti berani merasai sakitnya cinta...kerana sakitnya cinta lebih pedih dari luka fizikal...KeNpa???

      Sakitnya cinta itu ketika kepercyaan di musnah...sakitnya cinta ketika dia bersama namun bukan hatinya...sakitnya cinta itu ketika org yang kita sayang sangat jauh dn terlalu jauh dlm gapaian kita...sakitnya cinta itu ketika hubungan yang di bina di ambang kehancuran...tipisnya kepercyaan...love like a glass once it broke...u can't fix it,even u can, it not like before...

      KErana sayang ini masih mencengkam kalbu....kerana cinta ini masih utuh...kerana kasih ini masih kuat...kerana jodoh ini masih milik kita...kerana aku jugk punya salah...kerana akal ini masih di tempatnya...aku masih di sini...menanti mu

     Cinta bukan hnya manis sentiasa...cinta bukan hnya fantasi indah...cinta bukan hnya kata-kata..cinta bukn mainan...tapi aku masih trkilan kerana setiap perbalahan knpa mesti ungkapkn kata putus...jika aku tidak pikir dua kali...adakah kita masih bersama??jika aku mnyatakn persetujuan...adakah kita masih bersama...

      Aku sayang padamu...Aku cinta padamu..Aku kasih padamu...mudahnya kita ungkap tnpa sedar ada hati terluka....

      Firus dlm sibuk kau bersamanya tnpa sedar kau abaikn aku...bila aku mnjauh kau mencari aku...firus...kau pernah ckp pada aku...betapa kau mnjaga dia tnpa sedar ku menangis dlm hati...ku cuba perlihatkn senyuman dn muka selamber namun aku bkn manusia hipo...aku tak pndai bermuka...aku xpndai mnyembunyi apa aku rasa...aku tertnya PERNAHKAH KAU MENJAGA AKU SEPERTIMANA KAU MNJAGA DIA???

      Tapi aku tak salahkn kau kerana aku tahu segalanya bermula dari aku...aku punya salah...maafkn aku...sejuta kemaafan atas kesilapan yang terjadi...andainya aku boleh undur masa ini...love is pain and I feel it now...dan firus terima kasih ats pengorbanan mu...hnya kita yang tahu erti pengorbanan itu....love u till the end of my life..insyaAllah


     Bie...no matter what will happened after this...I promise & swear I never leave u honey.. A lot of love from me MRS.FIRUSDIN to be.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan