Khamis, 10 April 2014

Terimala....SaYanG

Assalamualikum...haiii...harap semua berada dlm keadaan baik-baik saja..amin..alhamdulillah kita masih di beri kesempatan utk menikmati indahnya dunia...


    Aku bersyukur dgn apa yang aku ada..si dia pnh ckap pada aku...dlm hidup nie kita xblh tamak..terima la apa yg ada sekarang dan hargainya sblm ia pergi dn pls jgn pernah ada perkataan menyesal dlm hdp...ya aku akui kata-kata itu..aku terima dn bersyukur pada ilahi...apa yg aku ada...apa dlm gengaman aku adalah perkara yng trindah...having him as mine..act like my friend...protect me like brother...love me like parents...treat me like princess...

    Oleh sebab terlalu bnyak kenangan kita bersama buatkn aku jadi takut..takut jika suatu hari the day that u will go...I cant let u go...aku bersedia utk sakit demi mu dri kau pergi...tapi jnji-Nya adalah yang pasti...


    Sebelum aku di lahirkn lagi...corak hdup...liku-liku kehdpn telah di tetapkn tpi mnjadi rahsia-Nya...keputusan yg aku buat...tindakan yang aku ambil...trmasuk perkenalan kita telah di tetapkn cuma kita tak tw ....kita hnya akn bersama dgn hak kita...hnya bersama jodoh kita yng trtulis di lohmafuz...Dia xkn benarkn hak kita mnjadi milik org lain...ya aku lupa tu...dlm leka membina impian kita tak sdar Dia yng mengizinkn segalanya berlaku....


    Kau pintakn masa utk brtenang ia ibarat meminta nyawa ku...ya kita mungkin tak sedar setiap kata-kata yng keluar mungkin akn mnyakiti org yng mndengarnya....walaupn sakit aku cuba brtahan sedaya aku...aku cuba berpura aku kuat...tapi hakikatnya aku rapuh...aku cuba terima walaupn saat ini..aku tak mmpu pergi dri hdp mu...maafkn aku krna aku tnggalkn luka di haati mu....



   Aku tahu salahku terlalu besar padamu...sakit ku sakit lgi haty mu...luka aku dlm lagi luka mu...aku tak minta ini berlaku tpi ia ttap salah aku...percaya la...tolong jgn sakitkn lgi hatimu sndri...sakiti aku...hukum aku tpi tolong jgn pergi...pls stay forever..i love u...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan